Translate

sobota, 22 marca 2014

12. Wspomnienia.

Minął rok.
Stałam się prawdziwą gwiazdą,mianowicie piosenkarką i aktorką.Wydałam płytę pod tytułem "Kiss&Tell"  (tam gdzie jest - Selena Gomez <3 the scene to na blogu będzie Selena)
Przyjęłam pseudonim Selena,ponieważ nie wszędzie można wypowiedzieć Lena.Prawie zakończyłam zdjęcia do Ramona& Beezus.Nie mam na nic czasu,ale to dobrze,bo nie muszę zamartwiać się problemami innych.Obecnie mieszkam w Los Angeles w dużym apartamencie.Mam sztab ludzi pracujących ciężko,żebym wyglądała najlepiej jak mogę wyglądać.Stałam się twarzą Unicefu,dlatego na własne oczy przekonałam się o trudnych warunkach jakie panują w Ghanie.Staram się pomóc tym ludziom.
Obecnie jestem w Houston czyli ostatnim mieście pierwszej części mojej trasy koncertowej.Jutro wracam do Kalifornii i kręcę ostatnie sceny do filmu "Ramona&Beezus". W lipcu zaczynam pracę nad nowym filmem pt. "Monte Carlo" ,podkładam głos księżniczce Selenii w "Arturze i Minimkach 3". Kończę pracę nad płytą oraz nagrywam teledysk do "Round and Round" Krócej mówiąc mam więcej zajętego czasu niż wolnego.Takie jest moje życie,a na pewno go nie zmienię.
Pewnie zapytacie co u pozostałych prawda?
Już opowiadam.Nina mieszkam w Nowym Yorku ze względu na pracę modelki.Przyjaźnimy się wciąż,ale mamy dla siebie mniej czasu.Ona jest na okładce Vogue'a ,a moje płyty sprzedają się jak ciepłe bułeczki.Jesteście ciekawi czy Nina ma chłopaka prawda? od razu powiem,że ma Ricka.Od czasu ich pocałunku nie odzywali się do siebie,aż do momentu wspólnej sesji.Zaczęli się spotykać,a po 5 miesiącach zostali parą.
Jeśli chodzi o mego brata to u niego również pracy nie brakuje.Zakończył trasę z chłopakami,nagrał nową płytę.Miał wzloty i upadki z Eleanor,ale źle nie jest.Mieszkają razem,kochają się.
Niall spotykał się z Barbarą Palvin,ale nie wiem czy dalej z nią jest.
Liam zerwał z Sophią,obecnie nie ma dziewczyny.
Harry łazi po klubach,bo pije za to jaki był głupi w sprawie z Niną.
Zayn wyjaśnił sobie wszystko z Pezz i rozstali się w zgodzie.
Nie wiem co jeszcze powiedzieć.Zaprzyjaźniłam się z Jade Thirwall i wieloma innymi.Radzę sobie.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz